4 senaste dagarna :)

Heej! Sry för att jag inte bloggat men min data e lite sär så den stängs typ av hela tiden -.- Men nu ska jag berätta vad jag gjort de senaste dagarna.

Söndag:
Ja som sagt träffade jag like folk fårn kollot. Haha det var kul, vi stack hem till jesus. Och vägen till hans hus var så jobbig för det var sååå många trappor, haha blev trött på en gång. Han köpte med sig en pizza som vi åt, och även chips (fast jag trodde det var kycklig haha). Vi kollade först på filmen Halloween, och jag skrek hela tiden när det blev läskigt. Sen kollade vi på Simpsons filmen. Haha! Sen körde vi lite sanning och konka som vi alltid gör. Och vi tvingade jesus att puss judas, vilket han INTE ville göra, men han gjorde det ändå.

Måndag:
Var i skolan, vi tog vaccination mot svininfluensan. Det gjorde knappt ont, bara lite. Fick tillbaka franskaprovet. Fick värsta febern på kvällen efter dumma vaccinationen.

Tisdag:
Var hemma från skolan (febern). Lagade mat för hela familjen på kvällen (även fast jag fortfarande mådde dåligt). Det blev strömming med hemmagjord potatismos, senapssås och tzatsiki :D

Idag onsdag:
Vi fick tillbaka diagnosen i matte, så nu vet jag vad jag ska träna på till provet på onsdag. Kastade sudd på Emil och Erik på SO:n, måste bli klar med uppsatsen till på måndag. Fick tillbaka min teknikuppsats. Hade luciaträning klockan 15, lite pinsamt eftersom att jag och Felicia fick sjunga alla verserna själva på Last Christmas ;) Gick också och mätte och vägde mig hos skolsyrran innan lucian. Har typ växt en halv cm -.-
Det var väl allt vad jag har gjort. Lägger in lite bilder sen, nu ska jag äta. Ses!
Btw det var jättesoligt när jag vaknade i söndags, men sedan blev det värsta dimman. Och idag var det skitkallt och frost :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0