betyg :S

Godkväll. Skriver inte så mkt nu, ska snart sova. Börjar tidigt imorn. Dagen har varit bra, vi fick lite betyg för den här terminen, men skriver de sen när jag har fått i alla ämnena :) hahah glömde btw förut att säga att på profilen så fick vi kolla på eragon :D hihi det var kul, och vi stannade kvar och såg klart den medan läraren gick på nåt möte haha ;D kollade på svenska hjältars galan idag, den var bra :) kollade ni?
Godnatt<3 ni ska btw få se lite bilder sen från när jag hade filmkväll i går ^^
bye<3

Kommentarer
Postat av: Joanna Tällgård

Eragon??? Boken är bra, men filmen tycker jag är dålig...Jag vill ha mer film i skolan XD vi har sett Slumdog Millionare på svenskan och Nu är det jul igen på engelskan, de är det enda. Tur att man har dvd hemma =D Vi får höras snart så vi kan bestämma om jullovet! Kram =) ps; jag har lagt upp den andra dikten på bdb nu. ds

2009-12-17 @ 14:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0