de senaste dagarna .:)

Hej sorry för att jag inte bloggade :( Men nu ska jag blogga :D
Detta har hänt hittils:

Torsdag:
Kmr inte ihåg om det var nåt speciellt i skolan. Men efter skolan skulle jag köpa luciaklänning. Nina och Ibbe följde med mig. Hahah Ibbe fick värsta skrattattacken när hon skämtade om att jag skulle ha på mig en badrock under luciaklänningen hahahha ;D sen gick jag runt och pekade på folk och hon skulle "läsa av dem" haha det var så kul :D Jag hittade iaf en luciaklänning på Åhlens (dyrt).

Fredag:
Under natten till fredagen somnade jag typ 22, vaknade halv 12, vaknade vid 2, vaknade vid 5, och vaknade vid
6, och då gick jag upp. Haha jag var sååå jävla nervös inför lucian. Värsta nervvraket. Orkar inte förklara alla detaljer det är inte så viktigt att veta hur nervös jag var. Iaf, plingade på Alitzel och så gick vi och Linnea till skolan. Många var redan där. Vi bytte om och sen skulle vi öva igenom lite låtar i sverigesalen. Jag var fortfarande nervös, men sen när vi sjöng (jag och min kompis + en till skulle sjunga solo) så blev det bättre :) Men jag var fortfarande nervös. Och sen på första föreställningen så var det 7or och 9or. Det gick jäätebra fast jag råkade sjunga lite fel på en grej, men det gjorde inget. Efter det var jag inte lika nervös längre. Sen var det föreställning för 6or och 8or. Det gick också bra. Sen hade vi lunch och det var risgrynsgröt, bläää. Sen skulle vi ha gympa men Alitzel hade sina nycklar i dramasalen och jag orkade inte vara med på gympan (vi skulle inte ha vart med ändå för vi trodde det var lucia hela dagen). Så vi gick och satte oss i väntrummet som vi brukar göra för det är så tyst där. Vi skrattade väldigt mkt åt roliga personer i en katalog. De blev helt koko när man fotade dem från en speciell vinkel.
Sen så gick vi till svenskan iaf, och var med där i en halvtimme typ. Sen skulle vi byta om igen och sjunga för pensionärerna. Haha det var kul, fast då hade vi inget solo med. Efteråt fick vi fika. Och det var en rolig gumma som var snäll och hon pratade med alla. Haha hon tyckte  hon kände igen mig. Sen pratade hon om sin man och sen sa hon att vi hade så fint långt hår. Sen skulle hon gå och hälsa på killarna och då sa jag:
- ja de har iaf inte långt hår
hahah hon skrattade skitmkt XD så rolig var jag :D
Sen typ när vi skulle gå så ser jag Yogi stå och garva ihjäl sig. Carro hade tydligen råkat gå in i en tant elr nåt haha ;D Sen när vi kom ut snöade det :D

Lördag:
Jag och Alitzel skulle hämta våra saker ifrån stallet. Men vi fick inte upp vårat skåp. Antingen har Alitzel nyckeln nånstans hemma hos sig, eller så har nån annan tagit vårt skåp!

Idag har jag inte gjort så mkt, dammsugat och städat lite. Alitzel, Wilma och Tina kommer sen, vi ska kolla på film som vanligt haha ;D

Btw haha i fredags (tror jag det var) så tjuvstartade jag på min novell, asså vi ska göra noveller nästa termin i skolan. Haha och nu är jag klar! Jag skrev en 5 sidig, bra novell på två dagar hahahaha!! Men den kan fortfarande finslipas lite och sånt X'D Jag är så nöjd med den ^^

Nu ska jag läsa runt lite på andras bloggar och göra lite annat. Ska försöka fixa en ny header snart, måste bara installera photoshop på datan. Bye :D btw jag testade ett program i datan och nu har jag gjort en liten weird film när jag och Carro dansar X'D hehe ville bara skriva det.
hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0