förlåt mina kära läsare ;D <3

FÖÖÖRLÅÅÅT ALLA FÖR ATT JAG INTE BLOGGAT<3 ni får massa kramar av mig om ni vill haha x'D har bara inet orkat, ibland gör man inte det :) men jag ska bättra mig. Sen jag bloggade sist vilket var för ca 4 dar sen, så har jag hunnit med detta:

- Haft läxförhör i NO:n om droger och alkohol (gick skitbra ;D)
- Hade halvstudiedag och slutade tidigt :D
- Haft idiot svenska !!
- Har fixat i mitt rum så nu ligger inte bokhyllan på golvet längre :D
- Typ dampat på datorn för att den är en jävel (aa)
- Skrivit en bajs so uppsats, som jag hoppas får vg för
- Varit på bio och kollat på New Moon igen för 3e gången :D jag vet kalla mig gärna beroende det gör mig bara glad ;D
- Lämnat in so uppsatsen
- Garvat ihjäl mig på svenskan åt en rolig sak ^^
- Slapp ett skitläxförhör på engelskan för att min lärare är senil ;D
- Spelade upp en intervju på engelska, jag var Annika Sörenstam haha XD
- Luciaträning, gick jättebra ;) nervositeten har släppt lite, förhoppningsvis..
- Kollat på Titanic med Alitzel och Nina, och jag grät ihjäl mig så nu är jag skendöd =)

Puh!! (haha) Det var allt typ ;D intressant va?
JUUUSTE JAG SKA JU LÄGGA UPP VIDEON NÄR YOGI GARVAR IHJÄL SIG HOS FELICIA :D nu kmr du inte undan moahahah ;D

Bloggar snart igen, ska lägga upp videon :D
see ya darlings<3


bästa filmen i världshistorien<3
(elr det kanske är romeo och julia som är bäst, jag vet inte xd)



Varför i helvete finns det en titanic 2 ?! De förstör ju hela poängen med ettan!!
Och han ser inte speciellt snäll ut på bilden...
Idiotiska töntar som kom på att man skulle göra en tvåa!! -.-

hahah jag vet jag är lite frustrerad över detta ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0