hahahahha

Haha nyss så undrade Jonte vad jag har på mig Xd och vad jag gjorde, haha va fan tror han att jag gör? Och nu vill han helt plötsligt ha internetsex O.O Jag vet inte vad han har fått det ifrån.. aja men sånt händer väl nu för tiden 8) Och jag vill inte veta vad han gör nu.. som han utryckte det XD haha och om han vill se folk i webcam borde han väl skaffa msn först ? och enligt han kan man ha mkt kul om båda har webcam.. han är på sitt perversa humör som ni kanske märker hahah Xp han tkr oxå att alla som inte vill ha webcamsex med hnm är pryda.. hahahahah XD lille Jonte... XD okej jag kanske inte borde skriva allt han säger hahah men han märker inget (aa)

asså det är så typiskt att när man har chansen att göra massa grejer med killar (misstolka inte detta) så är det killar man antingen bara vill va kompis med elr killar som e helt konstiga.. suck finns det inget bra? :(

haha bästa citet:

jag: vad ska vi prata om?
jonte: sex dråger och rockandroll
jag: hahah ok men först måste du lära dig stava till droger XD

XD

ska inte störa med mitt skitsnack, om ni inte gillar det förstås.. :D
herrå så länge tills jonte skriver nåt mer intressant som jag kan vidarbefodra elr vad det nu heter :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHAH X'D

2009-12-27 @ 01:00:40
URL: http://johannamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0