i'm in love with her shoes :D

Godkväll typ ;) har just kollat på satc, haha jag är beroende kan inte sluta kolla, har ju visserligen redan sett alla avsnitt men det är kul ändå X'D kan fortfarande inte fatta att det är jullov, vilket påminner mig om att jag måste köpa julklappar, haha jag är alltid seg med det. Och så måste jag klä granen, hahaha XD köpte den igår men jag har inte klätt den än. Och så har jag ju en liten fejk i mitt rum, den e ganska fin men ej klar än ;D
Vet inte riktigt vad jag hittar på imorn, förhoppningsvis nåt kul. Tråkigt att sitta hemma hela dagen och inte ha nåt o göra :/ det som är så fint väder ute, får väl hitta på nåt med nån. Min planering för imorn (ska försöka hålla den):

- Gå upp typ vid 8 ?
- Baka pepparkakor :D
- Äta pepparkakorna med mjölk medan jag kollar på satc<3
- Ringer nån och gör nåt kul ute i snön :)

Haha får se om jag orkar gå upp så tidigt ^^ antagligen inte ;)





Ååååh jag vill ha de här skorna<3 Den som köper dem åt mig är bäst!
Men vilken storlek är 6M? för det finns bara den storleken..
Men om det är den storleken Kristin har så är det samma som mig tror jag XD kmr inte ihåg :D
Haha lycka till att jag ska kunna gå i dem. Men jag vill ha dem ändå (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0