JAG HATAR TEKNOLOGI NÄR DET INTE FUNKAR!

Asså det är nåt fel på min jävla bluetoothgrej så jag kan inte lägga in bilder m.m från mobilen! Skit oxå, då måste jag hitta den "normala" sladden och få in allt i datan -.- så ni får inga bilder tyvär.. usch nu är jag arg. Jävla grej som inte ska funka när man behöver den! Var iaf hos mormor och morfar och av dem fick jag strumpor, vantar, pyjamasbyxor, nån fläkt, presentkort på hm, parfym, skrivbok m.m :) Och så färgade jag min mammas hår ^^ det blev inte så mkt skillnad men brunare iaf ;) Måste sova typ nu egentligen men jag orkar inte XD måste upp tidigt imorn -.- ska till min mammas kompis kl 12 och vi måste åka buss dit! Alltså måste jag vakna tidigt och duscha, när jag har lov!? Men aja, en dag bara..
Ska försöka fixa den där bluetootskiten och få in lite bilder sen. Bloggar inte mer idag. Btw jag har fixat min sminkhylla i badrummet. Bild kmr när jag fixat b-jäveln (a) Godnatt och sov gott<3



Här är iaf en bild från igår när jag skulle iväg till kyrkan ^^

Kommentarer
Postat av: Johanna

världens sötaste bild! ♥

2009-12-26 @ 03:39:06
URL: http://johannamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0