Låångt inlägg, me's happy :D

Jag vet vad ni tänker nu. "Hah, Julia säger att hon ska blogga men det gör hon ju inte." Men jag ska faktiskt försöka blogga oftare, men jag är faktiskt lite upptagen av mig haha ;) Men jag ska kort berätta vad jag gjort den senaste tiden och jag ska lägga upp lite bilder som jag lovade.

Detta har jag typ hunnit med (kanske inte skriver allt för jag kmr inte ihåg allt haha):

- Svenskaprov typ på grammatik, gick ganska bra. Men vad fan är verbform? ;D
- Hade ingen NO i onsdags :D
- Blev galen när jag fick snöbollar på mig -.-
- Lite annat XD
- Tränade med kören
- Haha hade rolig engelska och matte lektion i torsdags. Lyssnade på musik när det snöade så fint ^^
- Min gamla so lärare hälsade på och jag blev lycklig för hon kommer tillbaka nästa termin :D:D:D:D:D:D
- Slutade tidigt :D
- Kastade snöbollar på Emil haha roligt XD
- Var med Marín och Alitzel och vi hade kul.
- Repade med bandet ;)
- Avslutning!!! Sjöng i kören och fick pris för 1a plats i orienteringen :D (biobiljett)
- Fick mina betyg :)
- Såg Avatar med Alitzel :D den var bra!! Se den!!


Och igår så var jag med Carro. Och så har jag knarkat sex and the city avsnitt. Har saknat dem <3 hehe ;D
Och det snöar som faaaan ute wiiiiiiiieee :D jag älskar snö och jag är glad för alllt jag önskat den senaste tiden (två saker) har gått i uppfyllelse och det makes me very happy <33 :D
Haha ena dagen var jag skitarg, nästa dag var jag skitglad :D haha det var säkert ödet att jag skulle få se skillnaden mellan dåligt och bra ler nåt haha ;D

Vaknade kl 10.01 när mitt alarm ringde. Gick såklart och la mig. Vaknade sen vid 12.19 XD har inte hunnit göra nåt sen dess typ, smsat Carro. Försöker oxå skriva en jävla önskelista till min pappa som han tjatar -.- äsch fuck önskelista.

Bilddags :D


Ett avtryck av en liten hand när det var frost ute innan snön kom :)


När vi kollade på Eragon på profilen :)


När det hade kommit lite snö :)


En weird bild på svenskan XD


Jag har tråkigt på svenskan :p


Ser ni smilisen på fotbollsplanen? =)


Kista Science tower och en julgran XD


SNÖÖÖÖ!

Mer bilder (som är lite nyare) på snön kmr snart :)

bye<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0