lång dag

Hej, sry för att jag inte hunnit blogga idag har varit hos min mammas kompis o hennes dotter hela dagen. Försov mig oxå ;) och de bor i vällingby så det är en bit, man åker ju genom spånga och sånt när man åker buss XD Ska försöka fixa en ny header som yogi har gjort (johannamj.blogg.se) :D haha den där färgen var så fin på hennes header det var den jag oxå ville ha haha XD Iaf, min bluetooth är som sagt knäpp men aja ska försöka fixa det snart så jag kan lägga in lite bilder. Haha jag är inte ens trött men måste väl sova snart ändå ^^ eller inte.. men men har man vänt på dygnet så vill man inte sova när man ska 8) Måste btw gå och shoppa nån dag nu när det typ är mellandagsrea. kmr få mkt för pengarna om jag e smart Xp Jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om just nu, har ju inte gjort nåt speciellt :p jag kan ju reklamera för sub way som gör goda mackor :D snabbt oxå ;) bloggar säkert igen snart. Godnatt till er som sover hehe =)


Moi in my bed right now ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0