Min dag :)

Hej hej :) Hur har er dag varit? Min har varit ganska bra. Här kmr den ;D
Skola såklart xd
Franska:
Jag hade inte gjort min läxa och vi hade ett litet läxförhör :S fy skäms på mig, gör inte som jag. Så det gick sugit dåligt XD

Engelska:
Vi hade typ ett litet prov. Hade knappt tränat men den gick jättebra :) fast ingen visste typ att man skulle skriva en text om en person, men min blev väl okej ändå ;)

Jävla hemkunskap (aa):
Idag så placerade de om lite i grupperna. Jag fick vara i det andra köket (jag slapp iaf den konstiga vikarien). Vi skulle ha praktik arbete elr nåt sånt, man skulle laga mat själv. Vi lagade köttbullar och potatis. Det gick väl ganska bra, förutom att jag först tog för mkt lök och bla bla jag hörde inte när hon sa nåt så jag gjorde ju lite weird xD och inte nog med det så hade jag glömt min bok hemma -.- så jag fick kika på Wilmas hela tiden.
Fast min mat blev väldigt god :D fast lite stora lökbitar i. Hahah och jag grät när jag skar lök. Såklart att jag gör det! jag gråter typ hela tiden hahah när skoja bara. Men jag gråter alltid till sorgliga filmer/böcker OCH när jag skär lök.
Man fick sluta tidigare om man var klar och det var jag så jag och Wilma gick och satte oss hos skolsyrran för det är så tyst där. (Vi sket i att äta i matsalen eftersom att det oxå var köttbullar där). Vi kollade i lite gymnasiegrejer, och sen kom Toy och höll oss sällskap. Han gick hem sen för han mådde illa. Sen kom Nina och Ibtisam. Sen så hade jag fötterna på bordet och då kom Helen, hahah det var så pinsamt för sen när vi snackade om massa gymnasier och simning och allt mellan himmel och jord, så råkade jag lägga upp fötterna igen, och alla ba ryckte till elr nåt haha ;D

Teknik:
Vi skrev lite om vad vi gjorde förra lektionen och så svarade vi på lite frågor och ritade en bild. Inte så mkt alltså. No och teknik lektionerna går alltid snabbt :)

Bild:
Jag gjorde klart min pumpagrej (skuggor) och så började på att rita av ett konstverk. Jag ritar ett träd med en måne i. Asså det är svårt att förklara man måste se den själv för att fatta. Sen så blev Gudrun skitsur, så vi slutade typ 5 min sent, och vi skulle ha luciträning.

Luciaträning:
det gick ganska bra, var lite kort för Vera skulle iväg nånstans. Imorn ska vi köra i träffen där vi ska vara på fredag.

Och nu är jag här hemma och jag har ont i magen :/ hade det hela dan typ nästan.
Har matteprov imorn :S hoppas det går bra.
Bloggar sen ska vila.
bye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0