Önskelista :D

Är jag grundlurad? Finns det inte en Titanic 2? Jag kan inte hitta den på nån onlineshop.. XD äsch vem bryr sig jag ville ju ändå inte se den. Fast lite nyfiken blir jag ju såklart.. =)
Här är btw min önskelista typ, top 10 elr nåt :D (det är ungefär rätt i sifferordningen)

1. Avril Lavignes parfym "Black Star"
2. En STOOOR New Moon poster (har checkat in en jag vill ha)
3. Filmen "Little Ashes" med Rob Pattz
4. Presentkort/pengar/kläder/smink etc.
5. Filmen "Harry Potter och halvblodsprinsen"
6. JAG VILL HA MIN JÄVLA TRÖJA SOM JAG BESTÄLLDE! -.- den kmr aldrig, ska stämma dem!! (aa)
7. Twilight-New Moon kläder/grejer (bl.a fleecefilt/påsklakan)
8. Stand up med Rob<3
9. En vit julgran att ha i mitt rum :D
10. Böckerna jag ska få från bokklubben men de kmr inte :S va fan är jag för otursfågel, inget jag beställer kmr ;'(


Sen här är min så kallade "omöjliga" önskelista för det här året. Det som jag vill ha fast inte kmr få :)

1. Träffa Rob Pattinson<3
2. Spela in en film
3. Få ihop det men en viss person.. <'3
4. Få mindre otur..
5. Att min gamla so lärare ska komma tillbaka
6. En 42" plastma-tv
7. Blu-ray spelare
8. Sony Ericsson Satio
9. Gå på IEG på Södermalm (senare kan jag.. om jag fortfarande vill förstås)
10. Få mina Avril Lavigne saker jag skulle fått för ca 2 år sen (jävla hycklare)
+ New Moon såklart, den har ju inte kommit ut på DVD än :)

Det finns säkert många fler saker som ligger på min omöjliga lista men jag skriver inte allt jag kmr på =) skulle bli för långt då 8)

i love christmas<3
i år ska jag baka fingrarna av mig haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0