Pepparkakorbak :D

Godkväll. Sry för att jag inte bloggat på hela dagen men har varit upptagen. Gick upp typ vid halv 12. Drömde en bra dröm. Vandrade runt husen i Spånga med mina föräldrar, och vi gick genom någon trädgård och så hittade vi en äng där vi hade picknick. Och det var sommar och varmt :D men sen när jag vaknade var det kallt :S Haha det var min dröm. Iaf, jag har bakat massa pepparkakor idag, och så följde jag med min kompis till tvättstugan. Skulle egentligen träffat Pontus men ska göra det imorn i stället. Ska väl snart sova, läser kanske lite. Haha min mamma har börjat inse att det är kul att läsa, men nu läser hon klart böcker snabbare än jag och det är inte så kul >.<
Aja, bloggar väl imorn, bye<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0