Presenter :D

Nu har "tomen" (som för övrigt såg helt knasig ut det här året) varit här och vi har öppnat alla julklappar ;) Fick mest presentkort men det var det jag hade önskat mig mest :) och avril lavignes parfym. Och så fick jag en najsig tröja med texten "everyone needs an edward" av morsan. Fick även lite knasiga filmer, smink, benvärmare och lite till XD så är nöjd. Och så kmr jag få Little Ashes sen när den har kommit fram :) Och imorn ska jag till mormor och morfar, så får antagligen lite presenter från dem oxå.
Det är btw nå fel på min bluetooth så ni får bara se några bilder nu. Ska försöka lägga in de andra senare.


Katastrofgranen x)


LOL tomten XD


Lite av grejerna jag fick :P

Bloggar senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0