Shopping :D

Som sagt, var uppe sent igår, chattade ända till 3 haha och somna vid halv 5. Haha jag och Frida dog av garv igår HAHA! Jag väckte min morsa när jag garva skithögt XD Haha sov till typ ett idag ;D sen så skulle jag träffa Marín och vi gick till Kista. Jag shoppade lite grejer :D

- En rosa kofta från New Yorker
- Grå/lila leggins från New Yorker
- Jeans från Cubus
- Sminkborttagningsservetter från Cubus
- Ett blått och ett rosa nagellack från Cubus

Skulle egentligen köpt mer saker men det var så mkt folk så jag orkade inte >.<
Sen så gick vi runt ute lite och sen gick vi hem till mig. Haha hennes kompis från Island är så snygg :D Hehehehehe ;D Iaf, bloggar inte mer nu, orkar inte ;P men jag ska försöka få in bilder sen till datan.
Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0