Shopping!

Hej sry för att jag inte bloggat på hela dagen men jag har inte varit hemma. Var och shoppade och sen var jag hos min kompis. Men jag tänkte lägga in lite bilder på det jag handlade :) Här kmr de:


Bomullspaddar, nivea kräm, stumpor och lösnaglar från HM ;D


My pretty nails ^^


Massor med färgglada underkläder från HM och JC Xp


Lång, grå cardigan från HM :)


Random t-shirt från HM Xp


Sött rosa/prickigt nattlinne från HM :D
har velat ha den länge och nu var den på rea, 50 % XD

Det var det jag köpte idag :) Annars har jag inte gjort så mkt, kan berätta att jag gick upp vid 9. Sov typ max 4 timmar x) hoppas att jag somnar tidigt ikväll. Bloggar kanske senare, elr imorn. Bye<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0