Snöig dag med Moa :)

Kom hem för ca en och en halv timme sen. Lagade soppa och nu sitter jag här. Jag och Moa hade kul x) vi åkte pulka och jag flög över backen woho ;D sen så gick vi runt lite i snön och så pallade vi istappar :D det var kul. Sen gick vi hem till henne och drack varm choklad och kollade på superheromovie :) den var rolig. Har fortfarande inte köpt julklappar, måste göra det imorn! Kan inte fatta att det är julafton om mindre än 2 dar. Kändes som om det var sommar igår.. Tiden går för fort jag hinner inte med kan den inte sakta ner lite för min skull.. :/ man hinner knappt njuta av tiden den rinner bara iväg. Snart fyller man år också. Nytt år, ny termin. Mer skola! -.- Aja ska kolla runt lite på lite olika bloggar och sen kanske jag läser lite.. Har iaf pyntat granarna nu. Har ingen bild på den stora (som ej är plast) så ni får se en bild på den lilla tills vidare.


Min julgran :) suddig bild jag vet, tacka mobilkameran.


Snöig dag i skolan, torsdags<3


bild från idag, snön är så himla najs<3


Den stora istappen jag och Moa pallade XD


Pulkan och istappar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0