Trött jul :)

Godmorgon :) haha ja jag vet att jag vaknar sent hela tiden men jag ääär tröött :D jag somna faktiskt typ halv 2 igår (a). Gick till kyrkan igår på midnattsmässa ifall ni undrade vrf jag inte bloggade. Det var ganska kul, lite långtråkigt men det var kul att lyssna på kören när de sjöng. Shit vilka röster de har :O vill ocå kunna sjunga så ljust ;D sen fick vi doppa bröd i vin, det var höjdpunkten haha ;D brödet smakade skit men vinet var gott XD Jag fixade mig värsta najs till kyrkogrejen, + att det var julafton. Jag hade min röd/svarta klänning från gina som jag fick typ förra året. Den är fortfarande najs :D Och nu måste jag köpa ny mascara för min är slut, och min andra så har borsten gått sönder lite på men den funkar fortfarande skitbra :D men jag måste ju ha en hel mascara haha XD så provade jag ett av de nya läppglansen jag fick av morsan, skitfint :D och så hade jag på mig halsbandet jag fick av farsan :) Lägger in bild senare när jag har lagt in de i datan. Samma sak med de andra bilderna jag skulle lägga in igår. Ska till mormor och morfar snart (14) men jag tror att vi får gå lite senare för min mamma sover fortfarande Xp men jag hinner säkert bli klar :p Ska nog ha på mig en av tröjorna jag fick i julklapp, den det står "Pretty as a pistol" på XD hahah fattar egentligen inte den men den e ganska snygg o från usa så.. XD Nä nu måste jag gå o väcka morsan :) herrrå så länge :D
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0