Varmt bad = Så skönt när man håller på att frysa benen av sig ;D

Godkväll typ :) sitter här i handduken. Har just tagit mig ett varmt bad. Frös så mkt. Glömde skriva förut om våran "roliga" gympalektion. Vi hade ringar och det var ju verkligen passande efter att vi hade tagit vaccinationen. Men det gick bra ändå och jag klarade faktiskt lite grejer x'D Men man fick skitont i handflatorna. Stackars Emil som fick vääärsta märkena. Imorn har vi typ läxförhör på NO:n, och alkohol och droger. Men jag har bara övat lite för jag kan redan det där, det e lätt x'D Ska kanske läsa lite i nån bok snart, har lite tråkigt :/
Bloggar kanske innan jag lägger mig, eller inte... XD
bye<3 btw hittade världens sötaste bild :D
(har den som tema på mobilen, fast då e inte kellan med x'D) 



love<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0