Videorna (inte videosarna , det är grammatiskt fel ;D)

Video #1 ;D

*Yogi garvar*
Först Carro och sedan Yogi: Jag är i min kompis!!
Jag: Va fan?!
Felicia: Asså fan va snuskiga ni är! Varför är vi kompisar med dem Julia?
Jag: Eh, jag vet inte, hehe, nä jag skoja. För att de skrattar så roligt xD... Nä jag skoja XD
Carro: Jag är i min kompis' mage
Felicia: Oj!
*Yogi garvar*
Sen ger Felicia mig lite råd om vad jag ska skriva i ett sms x'D
*Carro och Yogi fortsätter att garva*

HAHA VI ÄR FÖR ROLIGA :D

Video #2

Carro: Jag vill ha en man!
*garv!*
Carro: Nej jag ska ha en tjej!
Jag: Aa va bra

Haha x'D

Btw dagens ord/mening:
"Rutten"
"..Det rostade cykelstället."







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0