biljetter till twilight+new moon kvällen :D:D:D:D

Hej hej! Sry för att jag inte bloggat, har iaf vart med Cidona idag :) vaknade vid typ ett, (somnade vid 2). Så jag var väldigt trött. Vet ni? Jag ska på twilight+new moon kvällen den 19:e :DD:D:D:D wiiie jag e så glad!!! Har btw designat en snygg twilight tröja :D den kmr den här veckan så jag lägger upp bilder då :D och så har jag beställt linser ;D (färgade) så jag ska ha dem på twilight kvällen ;) hihi det ska bli så kul!! Igår var jag på bio och såg Couples Retreat ;D ellr Trubbel i Paradiset som de kallar den här i Sverige. Usch jag hatar när de ska hålla på och ändra titlarna -.- den var iaf skitbra :D Ska kanske kolla på Djävulen bär Prada som kmr på tv om 20 min. Vi får se, elr så ska jag duscha. Imorn e det skola... usch orkar inte, men jag har iaf gjort alla läxor!
Nu ska jag inte skriva så mkt mer kram <3



En till video från Yogis fest ;) och jag vet jag e lite efter med videosarna men jag ska lägga in alla snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0