Bio med Pontus :)

Hej! Sry för att jag inte bloggade igår. Och på morgonen, för min data hackade. Men nu tänkte jag blogga. har bte tonat håret röbrunt ^^ det blev nice. Gjorde det igår ;) vi skulle oxå göra på min kompis med det syntes inte på henne :( ska träffa pontus om en timme, vi ska se mj-this is it. Ska bli kul, har inte träffat hnm på länge. Så jag kmr inte kunna blogga förrän efter nio, om jag ens orkar blogga då :) Det är iaf helg, yes! då kan man slappa. Btw en grej som jag stör mig så mkt på är att nån ringer mig med dolt nr typ vid kvart över 2, elr 1 på natten! damp på dem idioter! man vill faktiskt sova ifred!! töntar..
Lägger iaf in en bild sen på mitt hår ;)
Nu ska jag inte skriva mer, ska underhålla mig med musik i en timme nu.
kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0