Danskurs blev till kyrkogård haha xd

HEEJ! Sry för att jag inte bloggat på hela helgen men jag har inte haft tid :) Joanna sov över och det var kul. I lördags så skulle jag på en danskurs med Alitzel. Vi skulle gå på show och cha-cha, men sen när vi är i stan så hittar vi inte dit! haha men tillslut gör vi det men då har showen redan börjat så vi går runt lite, och vi hamnar på en kyrkogård hahahaha x'D vi kollar runt lite där och går runt kyrkan som är stängd men vi hör att nån spelar orgel där inne :p men iaf, sen skulle vi på cha-chan och först så trodde vi att huset som danskursen var i, inte var det som vi stod utanför, så vi gick runt lite och kollade. Men sen så öppnade nån kvinna och vi gick in. Och haha danskursen höll i ett ålderdomshem x'D vi anmälde oss hos en snubbe som var lite konstig, han smilade hela tiden mot oss och kollade vad vi gjorde :S iaf sen så gick vi och kollade när de andra dansade lindy hop. Sen började cha-chan. Och det pinsamma var att man skulle byta partner ibland. Och jag ville inte det men jag gjorde det ändå. Hah, det var inte så farligt :p dansade med nån man som hade skägg haha och en lång snubbe som var lite blyg. Och så dansade jag med några kvinnor haha xD Det var iaf kul, fast vi kunde dansstegen innan. Vi hade dansat så i skolan, det kanske var bra annars hade jag typ inte kunnat nåt på kursen och det hade varit pinsamt. Lägger in lite bilder från min och Alitzels kyrkogårdsvistelse senare xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0