HEMSKT VÄDER

Tjena tjena x'D Usch vilket väder det är! Asså hemskt! Höll på att frysa ihjäl där ute x'D Iaf, vi började sent idag så det var bra. Det snöade när jag gick till skolan, hihi. Vi hade först no, och det var okej. Sen engelska, lunch,  matte och handledartid + lagtid. Haha på lagtiden hade vi en vikarie han var typ gammal. Det var så pinsamt för jag hade lite tråkigt så jag skrev in mitt mobilnr och delade det med mitt hemnr i miniräknaren, för skojs skull. Och sen sa jag ba: kolla här är svaret på mitt nr elr nåt. Och han ba: vill du att jag ska ringa elr?
asså shit va pinsamt x'D Sen efter skolan gick jag, Carro och Yogi till bion och jag skulle hämta ett kort från bioklubben, men det var massa strul och sånt så jag blev förvirrad men jag har fixat det nu :) Asså jag hade råkat bli medlem på datan innan jag hade kort xd iaf, sen så gick vi till mcdonald och jag köpte chickenburger jr xd sen skulle vi hem i kaosvädret. Nu är jag äntligen hemma oc här e det varmt :p Ska snart göra mina läxor, svenska och franska. Ska läsa 22 sidor i en bok i svenskan, och så ska jag kunna några fraser i franskan :S hoppas jag hinner lära mig alla fraserna :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0