Filmkväll med mupparna ^^

Godmorgon ;) vaknade typ för en timme sen, fast gick inte upp. Men nu är jag uppe :D Idag ska jag träffa lite folk från kollot kl 2. Vi ska hem till Jesus och kolla på film (han heter egentligen inte Jesus, det är bara ett smeknamn x'D). Jag bloggar innan jag går. Jag vet inte riktigt när jag kmr hem det beror på när vi är klara. Och han bor på andra sidan tunnelbana grejsimojsen, och på en annan linje dessutom. Tar med mig lite filmer dit. Jag gissar att de flesta tar med sig skräckfilmer elr nåt, så då är jag tvärtemot och tar massa komedier ;D haha! Vet inte vad de gillar för filmer så jag tar det jag gillar :p Kanske fotar/filmar lite.

En sak jag inte riktigt fattar är att typ alla som jag känner som sett New Moon, blir helt galna i Jacob. Okej jag kan förstå att han är snygg och har massa muskler. Men so what x'D? Haha det är väl inget och döö över? :p Ingen typ gillade honom innan han fick muskler och klippte av håret. Är inte det lite utseendefixerat, tkr ni inte? jag kan erkänna att han är snygg och man vill bara krama hnm, men jag freakar inte ut som de flesta gör haha ;D
My heart belongs to Rob <33 fast det är oxå bra att många gillar Taylor, då får jag Rob för mig själv (aa) ;D
Haha iaf, nu ska jag duscha, och äta lite. Bloggar sen igen.
hejdå<3

 

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahahah joooo XD asså jag skulle dö för honom XDXD Asså gud jag säger inte att jag är kär i honom (även om jag skrev det på min blogg xp) jag säger bara att han är den snyggaste människan på jorden x'D

2009-11-29 @ 13:38:15
URL: http://johannamj.blogg.se/
Postat av: C

you are a good bloggare!

2009-12-04 @ 19:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0