galen dag x'D

Godmorgon (ja jag vaknade typ för max en timme sen) sry för att jag inte bloggade igår, men hade fullt upp och jag var inte ens hemma efter skolan. Var i Kista med Alitzel. Vi åt på nya max, haha det var en gubbe som jobbar där som vi tyckte liknade en sån där tjuv som brukar vara med i roliga filmer. Hahah vi höll på att garva ihjäl oss x'D Sen så köpte vi matchande tunikor på gina tricot. Jag köpte en blå och hon en grön. De var på rea, halva priset ;) Sen så skulle vi möta Marín kl 7. Det gjorde vi och sen blev jag hungrig igen så vi gick till mc donalds. Haha jag köpte två burgare var så hungrig x'D Haha sen höll jag på att sätta i halsen. Iaf, vi gick till discot som vi skulle till. Sen ringde vi Wilma och Tina. De kom tillslut efter lite väntan. Hahah vi hade så kul när vi dansade. Förutom några idioter som var där (ni vet vilka ni är). Sen var det typ nån som gick runt och sa att det var bråk och bla bla bla. Asså vad killar ska överdriva! Töntar!
Iaf vi roade oss sen igen. Haha det var så kul när alla dansade tåget. Haha och sen kom det bästa. En kille ba kom fram till mig och ba: hej, jag heter.. (kmr inte ihåg vad han hette) och ba vad heter du.
Sen så frågade han vart jag bodde. Sen ba kan jag få ditt nr x'D och ja bara: ee jag kan inte det utantill.
Sen sa han typ: vill du inte ge ut det? (nåt sånt) och jo ba jo men vrf vill du ha det. Och han ba: så jag kan smsa dig. Så jag gav hnm mitt nr. Och sen så ba krama han mig och sa vi ses elr nåt och så gick han x'D
Sen så smsa han mig, och frågade vad jag gjorde m.m sen så sa han helt plötsligt ba: puss, och ja ba: aa puss tbx X'D men sen skulle jag sova (kl var typ 12). Och han ba: godnatt<3
hhah jag känner inte ens hnm, men han verkar väl schysst.
Iaf det var min roliga dag. Fast nu är jag jättetrött. Får se vad jag hittar på idag.
Btw vi tog inte sprutan igår, det blir på måndag.
Här kmr lite bilder ;)


På Max


Det stod ett träd på torget x'D

Videosar kmr sen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0