I am smiling happily ;D

Hej, sry för att jag inte bloggade igår! Ska berätta om gårdagen nu. Igår var det väl onsdag? Jo, juste x'd lektionerna var som vanligt. Haha jag tror att jag var på extra roligt humör. Iaf sen skulle vi kolla på nån konsert i kyrkan istället för matten. Det var nåt band med män som spelade typ turkiska låtar x'D Sen så sa de att man fick komma upp och dansa om man ville. Då gick en tjej i våran svenskagrupp upp helt själv! OMG va modig hon var :D sen gick min kompis upp. Sen slutade det med att runt 10 st gick upp (bara tjejer), däriblan jag haha! Det var sååå kul att bara släppa loss och dansa ;D Sen så slutade vi. Och de har ju öppnat nya avdelningen i Kista så jag stack dit med Yogi, Felicia, Tess, Jennifer och Carro. (jag och Alitzel, Marín, Nina, Noor och Ibbe var oxå där på lunchrasten, och när jag såg den nya avdelningen så ba ja: ooooooooooooooooooooooh). Iaf, vi, asså jag carro, yogi mfl gick typ runt lite (elr mkt, fick ont i benen) De andra ville ha heliumbalonger men vi hittade inga. Fast sen hittade vi utanför JC, men jag och Carro stack hem till henne för vi var så hungriga, och tess gick hem. De andra fick typ tag på en balong elr nåt.
Dagen idag var bra. Haha omg vad jag och Carro garvade på profilen åt läraren LOL! Iaf efter skolan gick jag, Yogi, Felicia och Amanda till Kista och jag köpte en najsig typ tröja/tunika från New Yorker :D Och sen så köpte jag leggins från BikBok. Haha omg när jag skulle prova dem så la jag min mobil och nycklar där, och sen glömde jag dem!! Kom på det precis när vi skulle gå ut ur affären. Men som tur är hade en som jobbar där hittat de och lagt dem i kassan, så jag fick tillbaka dem! :D
Nyss så repade vi med bandet (okej halva bandet). HAHA OMG vi lyssnade på låtar från keyboarden och vi dansade och sjöng till cocharasha elr vad den nu heter. Haha det var så kul! Sen så var vi tvugna att plugga till franskaprovet imorn. Sen så kom Robin in med tre tjejer från nian. Han skulle typ visa de replokalen. Haha och sen bad de oss spela för dem! Vi gjorde det och omg va nervös jag var. Men det gick ganska bra. De tyckte det var bra iaf :D Haha fast jag faila på en vers men det typ hördes inte som tur var ^^
Nu ska jag slappna av och lyssna på lite musik (haha elr jag gör det redan). Och imorn ska vi ta svininfluensavaccinationen :S eller så blir de på måndag det beror på hur många de hinner. De börjar ju med sexorna och vi är åttor så vi kanske inte hinner imorn :p fast det spelar ingen roll för mig, bara jag inte är sjuk den dagen.



Dagens köp:
Tunika/top från New Yorker
Leggins från BikBok

haha dålig bild jag vet =)



När jag väntade på de andra innan repningen.
Det ska föreställa månen där uppe till höger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0