Kalle anka ;D

Hej igen! Har just gjort klart min bildläxa. Man skulle rita av en serieruta
(alltså inte kalkera utan rita med "ögonen" xd) Så här blev den :)


Det ska föreställa kalle anka och hans chef.
Pratbubblan till vänster:
- Här har du missat en fläck! Hur förklarar du det?
Pratbubblan till höger:
- Nej chefen, det stämmer inte. Jag ser tre!

Haha så rolig ;D det är egentligen flera rutor såklart eftersom att det är en serie
men man fick bara rita en. Men här är hela om ni vill se :)

http://hem.passagen.se/erika.carlberg/images/kalle%20anka%20serie.jpg



Laddar upp en annan bild på Ashley eftersom att den andra inte funkade
(fast de var nästan likadana så det gör inget xd)
Det ser ju ut som om hennes näsa är lite vriden till vänster (från hennes håll)
Så hm.. är den opererad eller inte. Det är frågan!
Ska kolla upp det där och återkommer när jag vet :)
Jag tkr btw att hon liknar Taylor Swift en aning, typ ögonen elr nåt, och kanske näsan ;D


Kommentarer
Postat av: Johanna

ååå vilken fin bild! Du ritar skitsnyggt! <3

2009-11-23 @ 16:45:00
URL: http://johannamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0