knarkar human nature och bränner alkoholer LOL x'D

Tja sitter och lyssnar på human nature<3 shit vad jag älskar den låten, bäst jag inte lyssnar på den så ofta så att jag inte börjar hata den :( okej du har jag bestämt att jag bara får lyssna på den på fredagar haha x'D Har just gjort klart mina läxor :D har bara jävla fucking hemkunskap till imorn -.- bajs våran lärare har kommit tillbaka! Åh hon e så jobbig!! Men iaf dagen var kul :) inget speciellt som hände. Elr jo jag fan försov mig! Vaknade 8.33, började 8.55 :O shit jag stressade som fan men hann ändå som tur är. Oj juste vi fick bränna alkoholer på No:n :D hah det var kul ;) ska till kfum på tjejkväll snart, det är spa dag :) Bloggar senare, ska läsa lite andra blogga nu! Ha det bra <3 btw vi hade ingen matte idag som sista lektionen :D men det dåliga är att egentligen skulle vi inte ha no imorn men nu ska vi det :(


me right now ^^ i have pink nagellack ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0