michael jackson i love you<3

Oj oj oj! Ser att jag inte bloggat nåt idag, smisk på mig ^^ hehe iaf, vaknade 20 i elva idag o ba: shiiiiiit!! skulle plinga på carro kvart i!! Hehe vi skulle till kyrkan, men jag kom försent haha gick dit till 12. Missade fikat :( Iaf då fick vi lite info om konfirmationen. Jag och Carro skulle först på intensivläsningen men vi var de ända som hade anmält oss hoho xd så vi bytte till sommarläger :D det blir säkert jättekul ;) Sen gick vi hem till Carro och vi kollade på 1989 som vi spelade i 5an (teater) haha guuuuud va små vi va :D haha det var kul. Sen så skulle jag hem, väl hemma köpte jag biljetter till mj-this is it (again i know ;>). Jag och morsan gick sen och såg den vid halv 7. Kom hem för en timme sen och har hittils suttit och knarkat michael jacksons låtar <33 tack gud för att du skapat denna underbara man som har gjort så bra låtar. Men asså det är så himla typiskt att jag ska börja gilla hnm när han är dööööd! Det gör mig bara mer ledsen när jag hör hans låtar. Okej får inte börja gråta nu :p det känns inte riktigt som om han har vart död i snart 5 månader, det känns som om han dör just nu, just när jag har sett filmen och verkligen fått se vem han var, det är nu det känns... :'( okej inte gråta!!!!!!!! åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh varföööör skulle han dööööööööööööööö!!!!!!!! buhuuuu!!! jävla helvetes skiiiiiiit! kmr typ gråta ändå men det ska jag inte göra, iaf inte idag :'(
han har äntligen inspirerat mig med det han har lyckats åstadkomma, och om han kan, så kan jag! Och lovar jag ska uppfylla min dröm, inte ge upp, jag sväär jag ska göra det! Jag vet att jag kan och jag ska göra det! Tack Michael för att du gett mig inspiration (lite ironiskt efter hans död :p). Du var bäst i hela jävla världen och det kmr du alltid att vara!!! Jag svär ingen e bättre än dig. Du dansar som en gud och sjunger som jag vet inte vad!
TRODDE ALDRIG ATT JAG SKULLE SÄGA DET HÄR OM MJ (OM DET HADE VART FÖRUT) MEN: I LOVE YOU <333333333333333333333333333333333333333333333333333333333
usch jag vill bara skrika nu! får göra det imorn elr nåt x) kanske i skolan.. hahahaha skulle va kul :)
jag vill inte sluta skriva men det får jag göra snart.. åhh..... varför?? usch jag vill inte att han ska vara död, nej inte gråta!! okej fine jag gråter väl då! vrf skulle du dö???? jag fattar inte att jag gråter!!! skulle aldrig ha gjort det förut när jag tänkte på dig, men nu ät det annorlunda.. du är bäst och det vet du <333 snälla kom tillbaka!!! jag vet att du inte kan det men snälla... jag lovar jag ska be för dig <3333 jag ska tänka på dig varje gång jag står på scen, för du är bäst och om jag tänker på dig så vet jag att man inte behöver vara nervös, och jag ska försöka allt jag har att få din önskan att gå i uppfyllelse (stavning?). Jag ska hylla dig på nåt sett för det känns som om jag inte har gjort det än..
måste säga till de i bandet att vi måste göra covers av hans låtar, vi bara MÅSTE!!
ok nu ska jag inte skriva mer, ville bara skriva av mig lite..
i love you mj <3 king of pop!
ok jag ska sluta gråta nu.. :'(
asså tänk att jag aldrig kmr kunna se hnm på scen!!!!!!!!!!!
det är det värsta med det!! elr att jag aldrig någonsin kmr kunna träffa hnm för han lever inte längre!!!! :'(
även fast du såg lite läskig ut ibland (aa) så är du ändå bäst!
jag kan inte göra nåt åt att han är död så jag får bara acceptera det, och som jag sa jag vet att han dog i juni men för mig känns det som om han dog nu, eftersom att det är nu jag börjar gilla hnm, kände inget för hnm förut :/ lyckos de som kände hnm elr fått se hnm i verkligheten :)
och tack ni som läste allt<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0