min kväll i text ^^

Godkväll xD sen jag bloggade senast har jag hunnit vara hos min kompis, stuckit till kista och köpte lite smink och vart hemma och kollat på tv/ käkat chips och choklad (jag älskar onyttiga mig haha).
Köpte en ny foundation eftersom att den andra var slut, och så köpte jag puder :) har oxå kommit på att min blåa kajalpenna är borta :S och min svarta eyeliner oxå.. suck hittar väl de sen nån gång :)
AAAAAAA imorn har vi no prov :S jag kmr dö!
ska även hämta ut biljetter till new moon på lördag, haha jag vet jag ska se den två ggr men jag vill ju inte missa tillfället att umgås med mina vänner<3 (nu kände jag mig som en bra person XD)
HAr även kommit på att jag ser blekare ut nu när jag har tonat håret rödare x) och jag ser ut som en vampyr när jag har rött läppstift :D wiiie mitt mål är avklarat. Har ju redan s.k vampyrtänder. Har typ alltid varit sur för att jag har det, men nu är jag så nöjd :D Ska snart sova så att jag orkar upp imorn.. blää för skolan :/ fan oxå, snart ska vi lämna in våran so uppsats (okej om ca 3 veckor men ändå), jag vet inte vad jag ska skriva och jag vill inte få under vg :( helst vill jag ha mvg, och det har jag ju fått förut så jag vet ju att jag kan.
När det gäller NO:n vet jag att jag skulle kunna få mvg om jag pluggade hårdare.. men jag är ju så lat! plz kan someone help me study! Får väl gå till läxhjälpen inför nästa no prov så jag jag inte failar xd
För om jag liksom får vg- när jag knappt har pluggat så mkt, vad får jag då om jag pluggar skitmkt? Jo MVG :D förhoppningsvis. Så i nian måste jag plugga stenhårt!
Usch nu har jag ont i magen, har ätit för många läkerol :S fan på konsum som säljer de för 3 för 10 ^^
Jag klarade 12 läkerol utan att få ont i magen förra veckan XD men nu går det inte längre haha x'D
Här kmr btw bilderna från när jag och Alitzel var i stan/kyrkogården ;)
godnatt<3




Kyrkan


En grav som jag fastnade för ^^


Malmskinnaldstrappan tror jag den heter x'D haha vi kom typ med på
ett foto när en turist skulle fota trappan, och vi gick i den.
Fast man såg oss säkert knappt :)


Jag senare på eftermiddagen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0