mj <3 king of pop!!!

Tbx! Hade väldigt kul. Först åt vi kebab (^^), snackade mkt innan filmen började. Sen så gick vi på bion. Omg filmen var så bra<3333333333333 vrf skulle mj dö :'( <33 efter att man har sett filmen så bara måsta man gilla hnm om man inte gjorde det innan! Han är bäst! Han har så rätt om det han snackar om.. usch det var så jävla synd att han inte han göra sina 50 sista konserter.. :'( man vill bara gråta.. Iaf, det var kul idag. Vet inte riktigt vad jag ska göra imorn :/ får se. Jag måste köpa filmen om den kmr ut som dvd och om den inte gör det kmr jag bli skitsur!! SÅ ALLA SOM INTE SETT MICHAEL JACKSON THIS IS IT GÖR DET!!!! :D ni kmr inte ångra er!
Nu ska jag lyssna lite på musik (mj xd)
sen ska jag ringa yogi som jag lovade :D
herrå<3



han är så mkt mer än vad man tror<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0