new moon <33333

Hej sry för att jag inte bloggat! Har inte orkat jag gör faktiskt annat än att sitta vid datan ^^
Haha angående det som var kul i onsdags så var det iaf skitkul, vi såg några roliga personer som vi höll på att garva ihjäl oss åt :) var ju som sagt på twilight + new moon kvällen :) hahah kom in utan några problem. Satt på rad två längst till vänster, men jag såg faktisk väldigt bra, fast jag satt ju vid högtalaren så jag fick lite ont i huvudet xD Filmen var bra :D och de lottade ut saker fast jag vann inte, och så kastade de ut läkerol, fast det var salvi så den gillar jag inte. Filmerna var slut kl 02.17 ^^ var helt slut när jag kom hem.
Btw innan jag såg filmerna så repade vi med bandet i den nya replokalen, haha det var så kul fast min röst e död nu. Ska se new moon idag igen men 7 andra :) och så är idolerna i kista :p mkt på en gång. Men jag har hört att de sänkt new moon till 11 år? Är det sant :o haha jag kom in ändå ^^
Bloggar sen hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0