ont i tån :/

Tja! jag vet att jag inte bloggade igår på kvällen men jag var för trött. Men vi stack till kfum och det var så kul för det var yoga :D haha och så provade vi en ansiktsmask som sved som fan! Lägger in bild sen. Men yogan var så avslappnanade ;) iaf, idag så var det kul i skolan, förutom att jag var tvungen att göra min hemkunskaps läxa kvart i åtta på morgonen -.- springa till konsum det första man gör utanför huset e inte kul. Sen efter skolan så åkte jag till stinsen och handlade. Sen har jag inte gjort så mkt mer, var hos min kompis en stund. Nu ska jag snart sova så jag orkar upp imorn. Haha jag lyssnar på Human Nature ändå nu haha jag bröt min löfte. Ska försöka hålla det snart x'D men låten är ju så bra, och även om jag inte lyssnar på den så går jag ju runt och sjunger den haha ;D you just can't resist that wonderful song<33
Bloggar imorn igen, godnatt typ :) btw jag har så ont i stortån x'd tror det var för att en kille i klassen råkade kaosa min tå när vi kärde basket x'd
haha ses<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0