På bra humör :D wiiie

Tjena :D är på bra humör förutom att jag inte har så många bloggläsare, de sjunker :(
Iaf, no provet gick faktiskt bättre än vad jag ahde väntat mig :) svarade på alla typ 18 frågor, fast gissade på några ^^ på hkn så fick vi laga strömming med potatis och senapssås, det var faktiskt gott, förutom min potatis som inte hann bli klar för att jag råkade typ glömma den haha xD franskan var jobbig :/ kmr aldrig orka komma lära mig en text om Frankrike utantill suck, har inte ens kollat igenom all fakta :(
På bilden var det kul för jag är äntligen klar med min s.k nemo fisk :D ska lägga upp en bild nån gång när jag fotat den :) och nu har jag typ börjat måla av en typ pumpa med akvarell, fast den e grön/vit x'D
Sen efter bilden hade vi luciaträning. Haha shit va pinsamt det var när vi skulle sjunga solo, men det var kul :D
Sen stannade vi kvar lite efter och spelade lite med bandet typ. Sen när vi skulle gå så var klocken halv 5, och det var typ nästan tomt i skola, iaf släkt. Så vi gick runt och sjöng haha ;D det var kul.
Shit om jag inte kmr in på twilight/new moon på torsdag dööör jag va faaan!! :S
OCH JAG HAR INTE FÅTT MIN JÄKLA TRÖJA ÄN -.- får väl ha på mig nåt annat tråkigt ifall den inte kmr i tid :( och jag som hade planerat värsta grejerna x'D blir väl inte av med det då..
Lyssnar just nu på Human Nature<3 asså omg kärlek till den låten<3
Nu vet jag inte vad jag ska göra, kanske rita, har faktiskt lite lust med det :p har inga läxor tills imorn wiiie :D
Kanske läser lite i så länge vi båda andas.
aja vi ses senare i kväll :)
herrå<3


cooling<3

btw jag hatar när samma reklam kmr om och om igen på spotify -.-


Kommentarer
Postat av: J E S I (jesi.blogg.se)

tack för din röst :D <3

2009-11-17 @ 19:12:08
URL: http://jesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0