på ganska bra humör xd

Tjena! Hur mår ni? Själv mår jag ganska bra, lite trött men vem e inte det nu på hösten. Sitter i köket helt ensam  (förutom bella som springer runt på golvet xd). En damn lampa i köker funkar inte så jag ser inte så mkt haha, och jag som har i svenska läxa att läsa, får väl flytta mig sen då. Fick tillbaka sex and the city säsong 4-6 av yogi idag, haha hade nästan glömt bort de men jag tänkte på dem igår ;D så jag ska nog titta på nåt avsnitt snart. Fick också parfymen av Felicia idag :D Den luktar så gott <3 hihi tack ;)
Efter skolan så vad jag med Yogi, Carro och Alitzel. Vi gick och köpte godis och satt och åt det lite. Sen träffade vi Amanda, och sen Moa, (Alitzel hade gått då). När jag skulle hem kom jag på att jag glömt mitt godis i Carros Team Edward väska xD Får väl ta det imorn då ;)
Åh, vad jag längtar till den 19:e, och efter min tröja som jag beställt. Den kommer typ på torsdag elr fredag. Och om jag har otur på måndag :/ Snart ska jag laga pyttipanna med min goda sås :D
Bloggar sen igen ;) hejdå<3


Hittade en så söt bild på rob<3


Kommentarer
Postat av: Carro <3

Oj, aa det ligger i min väska och jag ska äta upp allt xD ne skämta bara... du får det imorron :D <3<3<3

Btw Rob e sååå söööt och du me såklart (a')

KRAM CARRO <333

2009-11-03 @ 18:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0