robert<3

Tjena! Sry för min ickebloggning xD MÅSTE BLOGGA MER JAG VET! ;D Gick iaf inte till skolan i fredags, var helt död och hade ändå ont i halsen. Igår var jag och kollade på New Moon igen men 7 andra. Haha det var så kul :D
Här är mitt inlägg från bdb om igår (orkar inte skriva allt igen)

"haha såg new moon idag igen med 7 andra x'D haha omg va kul vi hade, filmen var bättre idag :D först så väntade vi på alla och vi stressade ihjäl oss trodde inte de andra skulle hinna men de gjorde de. sen så när vi skulle gå in i salongen såg jag en sån där typ "pappkartong" med new moon, haha asså jag skrek och sprang dit, de andra bara: vad gör hon x'D sen tvingade jag dem att fota x'D
iaf sen så innan filmen snackade jag och min kompis lite om de i filmen och sånt. sen under filmen så var jag klar med min popcorn så jag ställde den på golvet framför mig.
sen när edward och bella och de andra var hos volturi så skulle en tjej gå förbi till sin plats, och det var knäpptyst och hon såg inte popcornbägaren, och haha hon puttade iväg den utan att typ märka nåt. hahahah vi höll på att garva ihjäl oss X'D sen så skrattade jag och min kompis hela tiden under typ resten av filmen. Och sen när den var slut så skrek jag typ: wooow elr nåt haha XD
sen efteråt stod vi och pratade i typ 20 min där vid bion :)
haha sen när typ vi var på väg hem så var vi bara 4 kvar och så körde vi new moon hahaha det var så kul, jag skull rida på min kompis rygg som i twilight och haha det gick inte så bra vi ramlade på gräset XD
och sen så skulle jag "leva mig in" och låtsas att edward stod där nere och jag sprang som fan och bara: eeeedwwwaaard!
hahahaha vi skrattade så mkt ;D
men nu e jag sjuk :(
haha ;D"¨

Som jag skrev är jag sjuk, fast det är lite bättre nu, var helt död på morgonen. Var värsta förskyld, hade skitont i halsen, ögonen rann, hade ont i huvudet, feber, och ont i ryggen. Oroa er inte jag har inte svininfluensan hoppas jag x'D Nu mår jag som sagt bättre :) Men jag tror jag stannar hemma från skolan imorn :/ OCH PÅ TISDAG HAR VI FAAN FRANSKAPROV :S HAR INTE TRÄNAT TYP HJÄÄLP!
Shit om det går dåligt blir jag ledsen :( haha
OMG jag hittade SKITFINA bilder på Rob från vanityfair.com,
fotade av Bruce Webber Omg jag dog, lägger in några här nu :D
Ska oxå försöka göra en ny header snart.
Aja här kmr bilderna :)


Haha skylten jag sprang som en galning till :D


JÄVLA SÖTAST I VÄRLDEN!


GAAAAH JAG DÖR GE MIG DIG<3


ÅÅÅÅÅÅÅH SEXY<3


HAHA SÅ GULLIG BILD ^^

Nu räcker det med bilder för idag men mer kmr senare moahahahaha ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0