sjuk :(

Sitter hemma och är förskyld och hostar :( ingen skola för mig idag. Usch hoppas jag blir frisk snart, eftersom att vi ska ta vaccin mot svininfluensan den här veckan i skolan :S En bra grej är att franskaprovet flyttades till fredag :D Då har jag iaf mer tid till att träna.
Jag antar att jag inte är den enda som tkr att Ashley Greene (hon som spelar Alice Cullen i twilight) är snygg. Men en sak undrar jag, har hon opererat näsan? Jag tkr det ser lite ut som om hon har gjort det. Men vad vet jag :p
Men hon är söt iaf :)
(försöker ladda upp en bild på henne men det går inte!)

Har ni tänkt på att killar i stickat är sååå gulligt :D kom på det igår när jag såg den där bilden med Rob i stickat<3

Ska kolla runt lite på bloggar nu och sånt, och sen ska jag försöka ladda upp bilder, fast det går ju inte så bra -.-
kram<3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi ska ta sprutan på måndag så jag tror du hinner bli frisk :) De får vaccinet på fredag och då är det typ 6:orna och 7:orna som får det XP Vi är inte lika viktiga som dem XP

2009-11-23 @ 16:41:35
URL: http://johannamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0