Tiden..

Godkväll, har just målat naglarna (ljuslila :D) så jag kan inte skriva så fort. Vet inte riktigt vad jag ska blogga om, har skrivit om det mesta som har hänt mig idag. Och jag kommer inte på nåt kul ämne att skriva om.. är det ingen som har en idé? Nån fantasi måste ni väl ha :p
Har ni tänkt på att tiden är underlig? Ibland rusar den fram, och ibland är den så himla seg så att man inte står ut.
Den stannar även ibland, det händer inte mig så ofta men det har hänt. Haha som när jag slog ut min halva tand, då kändes det som om tiden stannade.
Ibland vill man inte att det ska gå så fort, man lixom ba: plz slow down. Det känns som om man ibland missar att riktigt LEVA. Det är svårt att förklara men så känner jag. Och så kan man uppskatta vissa delar av livet mer än andra. De vill man inte att de ska försvinna. Och vissa delar vill man bara glömma för alltid.. Det är konstigt det där med tiden.. Fast ändå ganska coolt :)
Haha där blev jag lite filosofisk ^^
Asså en grej som jag stör mig på med datan är att när jag ska göra stor bokstav så håller man ju in den där under caps lock, och asså jag typ trycker inte ner den ordentligt så jag får alltid fixa om det.. störande -.-
Nu ska jag kolla runt på lite bloggar, och sen typ duscha :)
Hejdå<3


i like red lips ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0