Tröjan, linser, new moon <3

Hellu! Idag har det väl inte hänt så mkt, skolan var som vanligt, fast det var jobbigt på gympan för vi hade styrketräning, och det är inte min starka sida xD haha starka sida och vi hade styrketräning x'D äsch ni fattar kanske inte :p min humor e som sagt lite konstig. Fick mitt godis idag av Carro hehe xd btw glömde ge henne pengar, får väl göra det imorn. Hörde att de hade typ 11 läxor tills imorn :O jag har bara en :p vet inte riktigt vad jag ska göra sen, har snart ätit upp mitt godis ^^ btw jag tror jag ska färga håret igen ;) vi får se hur det blir med det. Åh, juste nu kom jag på en sak :D man kan va med i en tävling och om man vinner så får man träffa de från New Moon :D :D :D wiiie jag måste tävla <333333
Här får ni btw bild på min tröja som jag har beställt ;)


Framsida och baksida :D

hihi hoppas den kmr snart ;)

Ska snart beställa mina linser oxå, kom på att jag inte hade gjort det en :S Här är iaf en bild på dem. De är typ melerande ;)


Freshlook Colorblends Brown :D
ville egentligen ha ljusare och mer honungsfärgade
men de funkade bara på bruna ögon ;(
men de här var snygga iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0