börjar bli sjuk..

Tjenare! Hur mår ni? Själv mår jag väl ganska bra, har blivit förskyld och jag låter nästan som en kråka haha x'D ska berätta lite vad jag gjorde igår. Var hos Alitzel för typ 3e dagen i rad. Men vi måste ju repa så.. det var kul, haha speciellt när jag och carro flummade haha ;D kul man kan ha med en säng x'D (missuppfatta inte det där x'D) och i tisdags så spelade vi in när jag rappade haha x'd det gick väl ganska bra... hoho
ska till kfum om en halvtimme, ska repa med yogi, tess och kanske alitzel om hon kmr. Jag lyckades göra so läxan, och det blev väl ganska bra, äsch whatever jag har ju fy fan klämpat och fått mvg hela terminen, lite får man väl slappa x'D ska läsa vidare i boken i svenskan när jag kmr hem sen. Frågorna kollar jag väl på lite muntligt och skriver de i helgen, samma sak med berättelsen. Oj fan jag måste börja med teknik uppgiften :S!!!
Franskan gör jag väl typ senare oxå elr imorn på morgonen ;)
Lyssnar på musik nu, hehe spotify äger ;D
Haha btw jag har typ en konstig vana att jag har samma klädesplagg på en veckodag, asså jag har samma kläder idag som jag hade förra torsdagen (elr jag hade samma byxor men sen bytte jag tröja när jag kom hem och då tog jag den tröjan jag hade förra tordagen) x'D haha jag gör det t o m omedvetet xD
Btw 2 det har börjat en ny tjej i våran klass, hon e från Island :D så coolt! Hon verkar snäll och så liknar hon mig lite, elr iaf håret :p och så har hon ett likadant linne som jag ^^^
Yes sista dagen imorn, sen e det lov :D jippi!!!
Ska kolla lite bloggar nu, kanske bloggar sen när jag kmr hem herrå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0