chatta med snygga killar som endast kan spanska e kul ^^

Godkväll typ xD bloggar lite sent men jag har inte varit hemma så mkt :p btw senare när yogi och carro var hemma hos mig så chattade vi med typ en snygg kille från mexico och vi webbade haha det var så kul xD vi skämde typ ut oss, fast han tyckte vi var snygga i alla fall. och det var tur att carro kunde spanska :p men sen så fattade vi inte allt (även fast vi kollade på google translate x'D) så vi ringde alitzel och hon kkom hit och skrev på spanska XD men sen var vi tvugna (? haha jag kan inte stava) att gå till kfum för vi skulle ta musikkurs. Det gjorde vi och så tränade vi lite, fast carro skulle hem så hon var inte med då. Vi blev lite störda av knäppisarna som spelade fotboll utanför, men nästa gång hoppas jag att vi ska träna i den coola replokalen xD orkar inte skriva så mkt mer måste sova och jag ska upp tidigt imorn.
Kramisar <33



HAHAHA NÄR VI CHATTADE SÅ PRINTSCREENADE JAG X'D HAN TILL HÖGER CHATTADE VI MED OCH DEN ANDRA E TYP NÅN ANNAN TYP HANS BRORSA ELR KOMPIS

btw så hämtade han e tjej oxå o vi trodde det var hans mamma men det var typ inte det han sa att det var nån men vi kunde inte översätta det så bra det blev hans: böjd xXDXD
och så sa han att han ville hämta sina kompisar för att de skulle se om de tyckte vi var snygga elr nåt hahah !!!

aja ska dra gonatt <3

Kommentarer
Postat av: Johanna<3

hahaha bästa bilden på dom xD

2009-10-16 @ 22:02:19
URL: http://johannamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0