Flummig dag ;)

Godkväll x'D kom hem för typ 3 timmar sen men orkade inte blogga just då. Men nu tänker jag blogga. Jag har märkt att jag har fått fler som läser min blogg och det är jättekul :D puss på er <3
Idag var jag som sagt med Carro, Yogi, Felicia och Tess. Vi gick runt lite i centrum och flummade lite som vanligt. Åt på mc donalds och jag videoblogga lite. Lägger in de imorn. Måste lägga in de från mobilen först. Och så ska jag lägga in videosarna från Yogis fest oxå ;) Iaf det var kul i centrum och en grej som vi asgarvade åt var när jag råkade putta in de andra i mc donaldsskylten som är utanför, haha det var så pinsamt, alla stirrade xD
Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska berätta om mer. Nån som har nåt förslag vad jag mer kan blogga om? Elr nån som undrar något? Det är bara att fråga på ;)
Nä nu ska jag göra nåt annat. Bloggar imorn igen.
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0