I like having a band :D

Hej sorry för att jag inte bloggade igår kväll men datan hackade så.. ja ni fattar ;) Ni vill inte veta vart jag sitter nu haha xD iaf skit i det :p nu tänker jag berätta vad jag har gjort de senaste dagarna :D I fredags fyllde min kära vän Yogi år :D grattis till dig igen <3 Vi hade även svenska redovisning i fredags, men det som var bra var att min lärare inte lyssnade på oss, hon lyssnade på de andra. fast det dåliga är att hon kommer lyssna på oss senare :S Efter skolan skulle jag åkt till ikea men det gick inte :( men jag gick åkte hem till m & m och jag bakade kladdkaka. Vi hade oxå fått våra omdömen i skolan och jag fick "i hög grad" i allt förutom i bild, so och idrott där fick jag "ja". Asså ingen fick i hög grad i so.. asså jag saknar min gamla lärare hon fattade oss bättre!! och btw jag fick vg-mvg idag på so läxförhöret :( jag ville ha MVG inte mellan vg-mvg ;'( det är dåligt för mig eftersom att jag har fått MVG innan och nu har jag fått lite sämre!!! ;(

Sen i lördags åkte min teatergrupp till boda borg :d haha det var sååå kul men det är därifrån jag fick massa blåmärken haha x'D jag orkar inte förklara vad boda borg är det får ni söka nånstans om ni undrar (aa) men det var så jävla kul iaf garvade så mkt ;D Vi samlades 9 och var hemma typ... hmm efter 6 nånting typ ^^

Sen i söndags var jag med min kompis, vi gjorde inte så mkt, kollade på film. I taket lyser stjärnorna och Twilight. Två jättebra filmer men bra på olika sätt :D om ni inte har sett dem, gör det!

Och idag började vi kvart över 9 i stället för fem i, för vår lärare drog över en kvart förra veckan ^^ dagen var väl okej, och efter skolan så gick jag och Alitzel till Kista, jag köpte en tröja (aa) och lite hårsnoddar. Och så köpte jag hamburgare på burger king och åt hos Alitzel. Vi träffade Felicia och Yogi i Kista och sen träffade vi Carro på vägen hem till Alitzel och sen kom Tess. Och vi övade med bandet. Det gick skitbra :D
Imorn så har vi inga lektioner bara utvecklingssamtal :D shit va fort tiden har gått, det har snart gått 5 månader sen skolavslutningen :O herregud snart e det jul :o x'D
På onsdag har vi matteprov :S usch jag kan typ inte allt men jaja jag får försöka göra mitt bästa, jag e ju ändå bra i skolan man behöver ju inte vara på topp hela tiden.

Hihi hittade det här på skolans hemsida :D



Jag och Alitzel kämpade faktiskt hårt för att få revanch
eftersom att vårat resultat förra året inte var bra xD



DAGENS KÖP!

* t-shirt från gina tricot
* hårsnoddar från gina tricot :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0