lång dag :/

Tjänare :D En mkt trött Julia här dåra. Lång dag i skolan. Usch tisdagar är sååå jobbiga. Vaknade på morgonen och var typ helt jag vet inte vad xD var sååå trött. Sen inte nog med det, så snöade det! :O fast bara en liten stund, men ändå. Började sedan dagen med franska. Var väl okej men höll nästan på att somna. Hade sedan engelska, det var som vanligt. Sen HK, vi skulle typ redovisa om vårat "resturangbesök", haha typ ingen hade gjort det :p fast jag och min kompis gjorde i sista sekunden. Sen hade vi provet. Det gick ganska bra, kmr iaf få godkänt. Haha och vi hade en vikare och hon hade samma efternamn som jag xD och hennes röst var så rolig haha. Och hon hjälpte mig med en fråga när jag skulle lämna in provet, hon ba: du har glömt lite här x'D
Lunchen var god, korvstroganoff och ris ^^
Bilden var kul, dagens höjdpunkt ;) fast nu kmr vi börja få hemläxor varje vecka.. :/ men man vänjer väl sig.
Ska snart träna på SOn, har ju läxförhör imorn. Jag tror faktiskt att svenskaredovisningen imorn har flyttats till fredag, för typ ingen är klar, förutom jag haha xD Sen så måste jag börja med teknikuppgiften >.<
Usch det är så mkt man måste göra.

Det är en sak jag undrar, hur vet man att man gillar nån? Måste man bli helt röd och få fjärilar i magen när man ser personen?
Betyder det att man gillar en person när man inte kan sluta titta på honom?
Om man inte kan välja? Om man inte vill glömma utan vill tillbaka till gamla tiden? Vad ska man göra?
Kärlek är komplicerat.. :/



gammal bild från i julas.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0