Läskig dröm :S

Hellu alla! Hinner inte blogga så mkt ska träffa kompisarna om en timme och jag har inte fixat i ordning mig :S men jag kan berätta om min konstiga dröm som jag hade. Jag drömde att jag skulle vaccinera mig mot svininfluensan. Och det konstiga var att det var jag själv som satte in sprutan elr vad man nu säger, och det var blod jag satte in? :S Och sen så typ sa doktorn elr nåt att jag inte fick sätta för nära ett gammalt vaccination och det hade jag typ gjort så jag hade fått värsta läskiga märket bredvid :S usch hoppas det går bättre sen i verkligheten när jag ska vaccinera mig. Jag ska lägga in videoklippen från festen men jag har inte orkat, men Yogi har lagt in några och de kan du se på hennes blogg:
johannamj.blogg.se
nä nu måste jag börja göra mig i ordning. see ya later ;D
kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0