ovanligt kul dag x'D

Hej! Skriver inte ett långt inlägg idag, är för trött och min jävla data fuckar upp hela tiden -.- det tar typ hundra år bara för att byta sida. Det är säkert mottagningen i mitt rums fel.. asså datan är i mitt rum men det kanske ni redan har fattat :p Idag var det faktiskt ovanligt kul i skolan :D speciellt på gympan när en kille råkade hamna under tjockmattan, haha jag garvade som fan!!
So läxförhöret gick bra, men man fick bara skriva 2 sidor, men jag fick ihop allt ändå :p jag vill helst kunna skriva så mkt jag vill men nu fick man ju inte det x) jag är verkligen "released" efter förhöret haha ;D
Sen efter skolan var jag med Carro, Yogi och Alitzel. Vi var i Kista och köpte godis på grossen, och det var en tant som hade en hund och den satte sig när och så drog hon runt den haha xd men tillslut ville den gå. Asså Yogi ich Carro garvade skitmkt medans jag och Alitzel snackade allvarliga saker :p Sen gick vi snabbt till kfum för Carro och Alitzel skulle skaffa kort. Sen har jag inte gjort nåt mer. Eller jo jag bakade kladdkaka :D
Oj det blev ett ganska långt inlägg haha !
kram julia <3


saknar björkis :( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0