rolig dag :D

Hej :D Nu ska jag berätta om min dag. Vaknade och åt lite frukost, fast yogurten var inte så god så det blev inte så mkt till frukost xD Vi hade bara två lektioner idag, för vi hade halv studiedag. Hade först engelska, och vi fick reda på våra resultat från provet. Jag fick 107 av 109 :D MVG!!! me is happy ^^ och sen så kollade jag på mitt prov hehe när alla hade gått 8) Efter det hade vi NO och då skrev vi lite om fossila bränslen. Sen så åt vi lunch i skolan och se slutade vi! Jag och de andra stack till kista och jag och Alitzel skulle göra våran HK läxa, men det slutade med att vi struntade i det :p sen efter det gick vi till Alitzel och tränade med bandet. Det går skitbra :D snart kan vi ha konserter x'D iaf sen så skulle vi gå för Alitzel skulle ha gympa, så vi stack till truddan och satt och sjöng lite. Tess gick hem och jag och Yogi stack hem till Carro. Vi kollade på Dead Silence. Men vi hann inte se klart för cdn hackade ^^ men vi får kolla klart nån annan gång.
Sen så följde jag med Yogi till kfum, vi skulle träffa Matilda där. Haha man kunde prova på magdans och det gjorde vi. Asså seriöst jag såg ut som ett stelt flygplan haha xD jag var inte bra på det där. Sen när vi skulle hem så hade nån råkat ta Matildas skor så det tog lite tid innan vi gick. Och Matilda fick gå hem i några roliga tomtetofflor x'D Sen åt jag hemma och läste igenom sidorna i HKn, eftersom vi har prov imorn..
Ojoj, nu skrev jag mkt. Kan tyvär int lägga in nån bild från idag eftersom att min bluetooth grej inte funkar så jag kan inte lägga in bilder från mobilen :/ och jag orkar inte leta efter sladden. Men ska försöka fixa det senare. Nu ska jag läsa lite, (glömde skriva att vi gick till biblan oxå xd) godnatt <3
xoxo julia ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0