tråkigt..

hellu igen ^^
jag har lite tråkigt så jag tänkte "okej då får jag väl blogga lite då"
jag har börjat gilla twilight serien mer nu, börjar bli som många andra och tkr att rob pattinson är dösnygg <3 haha jag hade inte riktigt insett det förrän nu (aa)
det ska bli såå skönt med inga lektioner imorn, träffar nog kompisarna och repar lite ;)
asså jag har så tråkigt att jag inte ens vet vad jag ska skriva.. :/
ska kolla runt på lite andra bloggar, nån som har nåt tipa på bloggar? :D



- ME RIGHT NOW ^^ -


Kommentarer
Postat av: Mava

sv: TJA julia , tack <3



det finns fett många twilight bloggar men jag följer robertpattinson.se thefanpire.blogg.se thetwilightsaga.se och twilightobsession.blogg.se annars äre bara att söka på google ;)

2009-10-19 @ 23:50:09
URL: http://mava.blogg.se/
Postat av: julia <3

okej tack ;D

2009-10-19 @ 23:53:12
URL: http://chicflick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0