tröött, rolig fest :)

Godmorgon (typ) :) vaknade för typ några timmar sen elr nåt xd hade glömt bort att man skulle ställa om klockan så jag gjorde det imorse i stället för igår kväll ;p Det var så kul på Yogis fest, men jag blev snabbt trött. Vi kollade på (The) Dead Silence och den var bra men väldigt läskig, även fast jag, carro, yogi hade sett över halva innan. Haha sen så flummade vi så mkt när vi åt tårta, jag blev hesare när jag gapade x'D och när vi skulle gå på toa i uthuset var lite läskigt haha. Sen när vi skulle så hem så sprang jag, tess och alitzel i mörkret där tills vi hann i fatt felicia och hennes syrra och pappa. Tur att jag hade ficklampa annars hade vi väl snubblad elr nåt. Haha juste när vi sprang där så typ hoppade Alitzel plötsligt till, haha hon höll på att trampa på en spindel x'D
Jag och Alitzel köpte filmen Mirrors, och presentkort på "bijor briggite" elr vad fan det heter, till Yogi :)
Lägger upp lite bilder från festen, men videoklippen kommer senare.



Jag innan festen :)



Mumintrollet som jag kramade haha x'D



Felicia, Carro och jag i Yogis rum ;)



Jag gör en rolig min x'D



Hoho x'D



Carro, Matilda och Yogi i Yogis rum ;D



En tavla som Yogis syrror och kusiner (?) gjorde till henne när hon fyllde år :)
Hoho jag e med där nere till vänster med randig tröja xD






Kommentarer
Postat av: Johanna<3

det va bara mina syrror som gjorde den :P

tack så jättemkt för presenterna! är verkligen jätteglad för dom <3

2009-10-25 @ 13:50:46
URL: http://johannamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0