trött, lite minde sjuk

Godmorgon! Vaknade typ för en timme sen, och kunde inte somna om -.- usch jag vill sova!! men jag tänkte ok jag går väl upp då. Vad tkr ni om min nya header? Visst är den fin ^^ Den är inte riktigt helt klar men hittils e den söt ;D Igår var jag ju hos Alitzel, och vi gjorde headern. Innan det var vi i Kista efter skolan och köpte present till Yogi och en film till mig (Gothika med Halle Berry). Och jag såg en såå söt klänning/tunika, jag måste ha den! Ska försöka köpa den idag innan Yogis fest om jag lyckas få lite pengar ^-^
Iaf, sen stack jag och Alitzel till kfum vid typ 7 och skulle köra biljad. Det var mkt folk där, så vi körde bara en gång, sen gick vi tillbaka hem till Alitzel. Jag lärde mig att spela gitarr :D det var jättekul fast lite svårt, och jag blev sur när min röst inte ville lyda haha x'd lägger upp en video sen när jag spelar haha ;D jag var faktiskt ganska duktig på att spela sånt e livet xD Gick sedan hem vid 9.

Ska kolla runt som vanligt på lite bloggar, men jag bloggar senare innan Yogis fest och såklart efter ;D
kram <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

verkligen en fin header <3

2009-10-24 @ 10:36:04
Postat av: Anonym

verkligen en fin header <3

2009-10-24 @ 10:36:23
Postat av: julia <3

tack <3 :D vem är det ifrån? x'D nyfiken

2009-10-24 @ 11:22:54
URL: http://chicflick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0